fbpx

Πόνοι Μέσης και Γυμναστική

Πόνοι Μέσης

Αν υποφέρετε από πόνους στη μέση, το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι να ασκήσετε ακόμα περισσότερη πίεση στη σπονδυλική σας στήλη.

Ο κίνδυνος τραυματισμού είναι μεγάλος. Αυτό, όμως, που ίσως δεν γνωρίζατε, είναι ότι μερικές από τις πιο δημοφιλείς ασκήσεις μπορεί να προκαλέσουν μεγάλη βλάβη. Ποιες είναι αυτές;

Το άγγιγμα των δαχτύλων των ποδιών

Αυτή η κλασική διάταση ασκεί σημαντική πίεση στη σπονδυλική μας στήλη και στην οσφυϊκή καμπύλη. Και το να την κάνετε επαναλαμβανόμενα μπορεί να προκαλέσει βλάβη στους δίσκους.

Ροκανίσματα

Τα ροκανίσματα, παρά το γεγονός ότι είναι από τις πιο δημοφιλείς ασκήσεις για τους κοιλιακούς, στην πραγματικότητα γυμνάζουν μόνο το 20% των μυών της περιοχής, ασκώντας ταυτόχρονα τρομακτική πίεση σε ολόκληρη την μέση. Για μια λιγότερο απαιτητική άσκηση, με πολύ καλά αποτελέσματα, δοκιμάστε την σανίδα.

Κοιλιακοί με σήκωμα και των δύο ποδιών

Άλλη μια δημοφιλής άσκηση, η οποία θεωρείται αυξημένης δυσκολίας. Ασκεί πολύ μεγάλη πίεση στην σπονδυλική στήλη, καθώς για τους περισσότερους είναι αδύνατο να μη λυγίσουν τη μέση τους, ενώ την κάνουν. Και όταν λυγίζουμε τη μέση μας, η σπονδυλική στήλη δέχεται επιπλέον πίεση και είναι πολύ εύκολο να τραυματιστούμε.Εάν νιώθετε και τον παραμικρό πόνο μέσης, αποφύγετε εντελώς αυτή την άσκηση.

Ποδήλατο με λυγισμένη μέση

Η σωστή στάση του σώματος όταν κάνουμε ποδήλατο είναι με την πλάτη μας ίσια. Αν όμως γέρνετε προς τα εμπρός, μπορεί να ασκήσετε περιττή πίεση στη μέση σας, και σύντομα θα νιώσετε πόνο. Αν, επίσης, νιώσετε μούδιασμα στα δάχτυλα των χεριών ή των ποδιών, ίσως συμβαίνει λόγω του ότι είναι σφιγμένοι οι μύες της μέσης.

Τρέξιμο

Το τρέξιμο είναι άσκηση υψηλής έντασης. Όσο πιο γρήγορα τρέχουμε, τόσο πιο δυνατά τα πόδια μας χτυπούν στο έδαφος και οι κραδασμοί προκαλούν όλο και μεγαλύτερο κακό στις αρθρώσεις και στην σπονδυλική μας στήλη.

Εικάζεται, μάλιστα, πως με το πολύ έντονο τρέξιμο μπορεί να παρατηρήσουμε μέχρι και συστολή της σπονδυλικής στήλης. Παρά το γεγονός ότι αυτό δεν έχει αποδειχθεί ή εξηγηθεί πλήρως, η συμβουλής μας θα ήταν, αν πάσχετε από χρόνιους πόνους στη μέση, να μην επιλέξετε το τρέξιμο ως άσκηση.

Εναλλακτικά διαβάστε ενδιαφέροντα αποτελέσματα Πανεπιστημιακής Έρευνας

Ηλεκτρομϋοδιέγερση ολόκληρου του σώματος (εκγύμναση EMS) για παθήσεις της μέσης.

Πανεπιστημιακή μελέτη :

(BOECKH-BEHRENS, W.-U. / GRÜTZMACHER, N. / SEBELEFSKY, J., αδημοσίευτη διατριβή, Πανεπιστήμιο της Βηρυτού, 2002). για παθήσεις της μέσης

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

Ο στόχος αυτής της μελέτης ήταν να διερευνηθούν τα αποτελέσματα της εκγύμνασης EMS στις παθήσεις της μέσης.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

49 εργαζόμενοι από το πανεπιστήμιο της Βηρυτού με παθήσεις της μέσης, 31 γυναίκες και 18 άνδρες, κατά μέσο όρο 47 ετών, έλαβαν μέρος στη μελέτη εθελοντικά.

Η συχνότητα και η ένταση των παθήσεων της μέσης καθώς και η κατάσταση των γενικών συμπτωμάτων, η διάθεση, η ζωτικότητα, η σωματική ευστάθεια και το περίγραμμα του σώματος καθορίστηκαν με τη βοήθεια αρχικών και διαδοχικών ερωτηματολογίων. 10 συνεδρίες εκγύμνασης EMS, δύο φορές την εβδομάδα, εκάστη εκ των οποίων διάρκειας 45 λεπτών, πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο των παρακάτω παραμέτρων εκγύμνασης: διάρκεια παλμού 4 s, διάστημα παλμού 2 s, συχνότητα 80 Hz, χρόνος ανόδου 0 s, πλάτος παλμού 350 μs.

Στη διαδικασία, μια περίοδο περίπου 25 λεπτών εκγύμνασης, κατά την οποία εκτελέστηκαν διάφορες στατικές θέσεις άσκησης, ακολούθησε περίοδος εξοικείωσης διάρκειας τουλάχιστον 10-15 λεπτών σε κάθε περίπτωση για την προσαρμογή των εξατομικευμένων δυνάμεων παλμού.

Η περίοδος εκγύμνασης ολοκληρώθηκε με πεντάλεπτο πρόγραμμα χαλάρωσης το οποίο είχε διάρκεια παλμού 1 s, διάστημα παλμού 1 s, συχνότητα 100 Hz, χρόνο ανόδου 0 s, και πλάτος παλμού 150 μs.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

88,7% των συμμετεχόντων παρατήρησε μείωση στις παθήσεις της μέσης, με σημαντική ανακούφιση από τα συμπτώματα στο 38,8% των περιπτώσεων.

Μια μικρή βελτίωση στην κατάσταση των γενικών συμπτωμάτων εκδηλώθηκε στο 41,9% των περιπτώσεων. Η συχνότητα και η ένταση των συμπτωμάτων μειώθηκε επίσης αισθητά κατά τη διάρκεια του χρονικού πλαισίου της εκγύμνασης.

Επιπλέον, η εκγύμναση EMS οδήγησε στα ακόλουθα γενικά αποτελέσματα: 61,14% των ατόμων ανέφεραν βελτίωση της γενικής κατάστασής τους, 75,5% διαπίστωσαν βελτίωση της διάθεσής τους, 69,4% κατέγραψαν βελτιωμένη ζωτικότητα, 57,1% των ανδρών και 85,7% των γυναικών ένοιωσαν βελτιωμένη σωματική ευστάθεια, 50% των συμμετεχόντων παρατήρησαν θετικά αποτελέσματα στο περίγραμμα του σώματος και 75,5% ένοιωσαν πιο άνετα μετά την εκγύμναση.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Το Miha Bodytec δραστηριοποιεί προφανώς ακόμα και τους εν τω βάθει μύες που δύσκολα μπορούν να προσεγγιστούν με συμβατικά θεραπευτικά μέτρα. Η ειδική εκγύμναση ολόκληρου του σώματος με EMS είναι μια ιδιαίτερα αποτελεσματική συνολική εκγύμναση που εξοικονομεί χρόνο και επιτυγχάνει εκτεταμένα θετικά αποτελέσματα στην υγεία. Ταυτόχρονα, επιτυγχάνονται τόσο θεραπευτικοί όσο και προληπτικοί στόχοι.

Το Miha Bodytec είναι το μοναδικό μηχάνημα Ηλεκτρομϋοδιέγερσης που έχει Πανεπιστημιακές μελέτες με αποτελέσματα!

Πηγές :http:// www.Fastfitness.biz

http://www.iatronet.gr